Årets Bryllupsfotograf 2011

Årets Bryllupsfotograf 2011, kåret av Norges Fotografforbund

mandag 16. juni 2008

Færderseilasen

I helgen var det null jobbing. En av de to helgene jeg hadde fri. Brukte den til seiling. Det gikk dessverre veldig galt. Forstagget mitt røk før start. Det var litt dramatikk da masten begynte å sige bakover. I tillegg mistet jeg min Iphone i vannet. Det var tross alt fredag den 13......... Etter litt om og men, fulgte vi seilasen fra sidelinja, for motor i en båt som ble døpt om til "Snekka" Mange fine båter så se på. Av alle rare ting dukket det opp et brudepar på vannski utenfor Sandvika. Jeg må bare se et brudepar hver helg, eller?

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjedelig med forstaget, men det var vel litt hell i uhellet.. Hadde det skjedd under regattaen kunne det kanskje gått mye verre. Du får ta det igjen neste år! Litt av et brudepar dere møtte på. Sprekt! Får kanskje se litt av bildene til uken?