Årets Bryllupsfotograf 2011

Årets Bryllupsfotograf 2011, kåret av Norges Fotografforbund

torsdag 6. mai 2010

Canon 5D mk II - The final shot!

Kom nettopp hjem fra tur til Krakow og Wieliczka. Under besøket i saltgruvene foilmet jeg fra heisen på vei oppover. Kamera kom litt lanft ut og ble røsket ut av mine hender, for å falle til bunnen av heissjakten. Ca. 230 meter fritt fall....... Jobber med å få liv i kortet. Lykkes jeg poster jeg selvsagt filmen. Kortet er litt skjevt, samt har salt i kontaktene....

8 kommentarer:

Bjørn T sa...

Lykke til.

Toralfsan sa...

Oh shit. Kanskje en skulptur til neste høstutstilling? Med de reddede bildene? Bare en idé ;-)

Eva sa...

Ikke så ofte man får se hvordan en 5d MarkII ser ut inni da:)

Unknown sa...

Oj oj, for en brutal død

Anne-Margrethe sa...

stakkars..!

Fotograf Michaela Klouda sa...

Uff, jeg får vondt inni meg av å se på!

Drea sa...

Jeg får også vondt inni meg av å se på! Staaaakkar 5d! :/

Fotograf Tomaszewicz sa...

Ikke gøy å få vite at Gejnsidige er kjipe på erstattning heller.......takk for sympati!